piątek, 12 sierpnia 2016

Kupno wygodnego biurka do pracy.

    Tak ciągle pracując zdałam sobie sprawę, że mam raczej strasznie niewygodne biurko, a przecież to wpływa na moje zdrowie fizyczne, jak również na moją wydajność :) Postanowiłam może wydać więcej kasy, ale kupić coś wygodnego. Fakt, pracować z laptopem, można i w łóżku dla mnie jednak to złe rozwiązanie, bo gdy poczuje łóżko od razu zasypiam. Tak już mam, może przez przepracowanie.
Tylko nie wiem, jakie biurko, było by dla mnie najlepsze. Może przejdę się po sklepach meblowych, ale najpierw poczytam w necie :) Moje biurko musi mieć na pewno odpowiednie wymiary, bo często mam dużo katalogów na nim, a to lampę elektryczną ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Lampa_elektryczna) do odpowiedniego oświetlenia, a to szuflady do schowania jakiś dokumentów, projektów, miejsce na drukarkę też musi być :) Fajne jest takie z wbudowanym mediaportem , wtedy nie trzeba szukać kontaktu, żeby coś podłączyć :) Jest tak dużo na rynku funkcjonalnych biurek, że na pewno coś znajdę :)

http://www.arteam.pl/aktualnosci/ergonomiczne-profesjonalne-biurka-biura/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz